You can’t be badass if you don’t have a badass coat.

RO: Nu poţi fi badass (in romana ar fi ceva de genul misto, deci nu se potriveste), daca nu ai o haina badass.

Asta am realizat acum, când m-am uitat la Sherlock, după ce am văzut Doctor Who, Torchwood şi Supernatural.  Seriale pe care le poţi vedea numai dacă ai o răbdare de fier (ceea ce eu nu am) şi o doză mică de obsesie (care, la mine a compensat răbdarea).

O haină impunătoare şi la care să râvnească toate fanele (chiar dacă sunt fete şi ar sta pe ele ca pe gard) este absolut necesară. Şi care nu poate fi făcută prea uşor la croitor, de asemenea.

Chiar dacă eşti un extraterestru care călătoreşte în timp,

un extraterestru nemuritor,

un înger,

sau un geniu,

 

ai neapărată nevoie de un palton impunător. Se poate asorta cu teneşi, fular, bocanci, bretele, de fapt, ce mai, dacă ai aşa palton, poţi purta absolut orice, că tot badass atată.

Personaje:

Al zecelea doctor, Doctor Who

Captain Jack Harkness, Torchwood

Castiel, Supernatural,

Sherlock Holmes, BBC Sherlock.

Lasă un răspuns

