Photoshoot cu Ana

Aşa de plictiseală, m-am apucat de poze. Şi mi s-a alăturat şi Ana, şi au ieşit nişte poze chiar drăguţe 😀 Le-am făcut alb-negru din cauza luminii superbe de care am avut parte şi care mi s-a părut că dă mai bine în b/w şi parcă sunt mai unitare. Şi nu m-am putut abţine să nu introduc Contele de Monte Cristo (cartea) pe care o iubesc deoarece este veche şi arată superb.

 

3 gânduri despre „Photoshoot cu Ana

    • Dap, da, stii tu, ce face omu’, face si maimuta…Recunosc, greseala mea e ca nu am sortat pozele ca lumea 😀 Acum, nu am ajuns inca la „Toddlers and tiaras” 🙂

      • For heaven’s sake, no, you didn’t.
        Pozele astea o să fie o amintire simpatică pentru model, dar atîta tot ;)) Ideea nu prea funcționează pe ea 🙂 În vreo 5-10 ani însă…

Lasă un răspuns

