Vreau

Talentul meu principal este desenul. Dar oare de ce nu mă pot mulţumi doar cu atât? De ce, Doamne, nu pot fi pasoinată DOAR de desen?

Nu îmi ajunge doar faptul că desenez. Vreau să scriu, să pictez, so modelez, să fac fotografie, să fiu model pentru fotografii (ce bine ar fi dacă ai putea fi model pentru propriile tale fotografii), să ştiu să lucrez în Photoshop. SAI, Corel etc., să fac design, să ştiu engelză la perfecţie, să dau Cambridge, să fac şcoala de şoferi (mai la anul), să învăţ japoneza, să călătoresc.

Şi toate astea mă împiedică să mă concentrez asupra unui singur lucru pentru mai mult timp. Mă apuc de un desen şi mă trezesc lucrând mintal la o nouă poveste sau imaginându-mi cum ar fi să merg în Anglia. Plus că lenea învinge tot şi mi-e foarte greu să mă concentrez asupra unui lucru mai mult de o oră. Cred că o să âmi fac timp să dezvolt toate aptitudinile de care dau dovadă, cine ştie, poate că peste vreo zece ani o să fiu un designer-fotograf-model-scriitor specializat pe grafică 🙂

Lasă un răspuns

