Cu capu-n congelator

Deci mi-e cald (no shit, nu mai spune), da’ mi-e cald de mor. Sunt foarte rea de căldură. Ieri am ţopăit pe lângă stropitoare. A fost Raiul pe Pământ. Astăzi am decoperit reţeta perfectă. Pune-ţi rock la maxim şi bagă capul în congelator. Merge până te prinde cineva şi te ia la alergat că strici frigiderul.

În altă ordine de idei, mâine o şterg pentru o perioadă, poate mai scriu sâmbătă, dar în rest nu o să mai am acces la internet (my poor life, sper să nu mor). Vreau ca vara asta să îmi găsesc rostul în viaţă. V-aţi prins voi că fac mişto, nu? Probabil că nu o să fac mai nimic şi o să mor de plictiseală.

Acum vă pup şi mă duc să mai stau puţin cu capul în congelator, cât sunt ai mei pe afară :)) Şi vă las şi cu o poză numai bună de început de vară.

 

Un gând despre „Cu capu-n congelator

Lasă un răspuns

