Începe o nouă eră

Începe era în care nu mai există haine peste tot pe pat şi pe scaun. O eră în care o să am loc pe birou. O eră în care mă pot trezi la 10. O eră în care nu îmi mai trebuie abonament la metrou. Începe vacanţa. Pentru că şcoala s-a terminat de miercuri pentru mine. Aşa că, bun venit vacanţă!

Pe de altă parte, am blog de juma’ de an. Nu am respectat tot ce mi-am propus, dar sunt destul de mulţumită de forma pe care a luat-o blogul meu. Mi-a luat ceva să mă prind că nu trebuie să scriu chestii savante, ci doar să scriu ceea ce simt. Pentru că, până la urmă, nimeni nu vrea să obosească citind un blog.

Deci, bun venit vacanţă şi La mulţi ani Art and Stuff!

Lasă un răspuns

