Do something that will last

Fusăi în Deltă :>

Am fost, pentru patru zile, în Delta Dunării, în cadrul programului ecologic „Do something that will last” organizat de Veolia Environment.

A fost o experienţă superbă, mai ales pentru că, la început nu cunoşteam pe nimeni, iar apoi nu mai voiam să plec. Au fost patru zile minunate, m-am împiretenit cu o grămadă de oameni, dar cel mai bine m-am înţeles cu cele două colege de cameră (pentru că am stat mai întâi în Tulcea, apoi în Sf. Gheorghe, şi nu am picat cu aceeaşi persoană în cameră) şi cu o fată şi un băiat, amândoi din Slovacia. Am dormit în reprize, culcându-mă în fiecare noapte la 2. Ba chiar am încercat să mă trezesc să văd răsăritul în ultimele dimineţi, doar că şi la 5 şi la 4 şi jumătate, soarele răsărise deja. Aşa că m-am culcat la loc.

Am făcut baie îmbrăcată în mare, m-am plimbat cu vaporul şi cu barca prin Deltă, m-a ars soarele îngrozitor, am mâncat peşte la greu, am ascultat concertul broaştelor, am văzut un cer minunat, am dansat, m-am distrat. Mai merg şi la anul 🙂

By the way, i-am cunoscut şi pe Hienă şi Vierme de la Animal X care au, din 2005,  o organizaţie ecologică, singura care calculează amprenta de carbon în România.

Şi probabil, pentru că nu cunoşteam pe nimeni, de-aia s-a legat totul atât de bine.

 

2 gânduri despre „Do something that will last

  1. Pai baie imbracata in mare e pleonasm; pentru mine o baie adevarata in mare e o baie cu hainele pe mine :))..incaltamineatea e optionala, dar parca tot mai tare e cand ai si tenisi/adidasi si sosete in picioare 😛
    Cu ce erai imbracata? :))

Lasă un răspuns

