Vă salut din lumea paralelă

Am terminat, oficial mâine e ultima zi de şcoală pentru mine. Nu mai am note de luat, însă starea de delăsare totală încă nu îmi dă pace. De două săptămâni, de când  m-a luat pe sus spiritul vacanţei, parcă nu mai am chef de nimic. Vreau să stau, să dorm şi să mănânc:))

În altă ordine de idei, mi-ar plăcea să vi-l prezint pe Malaka, dar telefonul, cu care i-am făcut poză, e tocmai la celălalt etaj şi nu mă ridic nici moartă. Vi-l arăt mâine. Până atunci vă las să fierbeţi.

Lasă un răspuns

