Gânduri

Vreau să ies din Bucureşti. M-am săturat de rutina zilnică, m-am săturat de clasa mea în care sunt 30 de grade, aş vrea măcar să stau toată ziua în Izvor. De ce nu putem face orele în parc? Aş putea să mă uit la cer non-stop.

Da, cerul este refugiul meu. În cer găsesc orice, mare, munte, linişte, nervozitate, căldură, furtună. Vreau să citesc într-un hamac în pădure. O carte minunată, care să mă prindă. Vreau o carte superbă. Vreau să fac manga, vreau să fac cosplay. Vreau să fie vacanţă.

Să stau pe iarbă şi să mă uit la cer, vreau la Câmpulung, vreau la mare, vreau orice în afară de Bucureşti. Singurul lucru pe care l-aş face în Bucureşti ar fi să mă plimb su metroul. Asta îmi place.

 

Lasă un răspuns

