Ars poetica

Asta aşa că mă ascultă mâine la Latină. Ei bine, nu, postul nu va fi despre asta. Nu am mai scris ca lumea de mai mult de o săptămână şi cred că ar cam fi timpul.

Ştiu că a trecut o grămadă de timp de la Noaptea Muzeelor dar să ştiţi că am fost şi nu am avut timp să-mi spun părerea. Mi-a plăcut foarte mult şi asta probabil pentru că totul este mult mai interesant noaptea. Am vizitat Muzeul de Artă Contemporană, unde am văzut benzi desenate şi o expoziţie de pictură pe capote de Dacie (pe bune, e minunată), am mâncat shaorma în maşină şi mi s-a făcut rău (detaliu ce a fost uşor trecut cu vederea), şi mi-am cumpărat Portretul lui Dorian Gray la extra preţ (2 lei).

Dar lucrul care m-a impresionat foarte tare a fost un bărbat care ştanţa poezii. Poeziile sale, desigur, cu cerneală roşie pe bucăţi de carton tăiate dezordonat. Mi-a plăcut mult de tot, atmosfera, hainele murdare de cerneală, sudoarea care-i curgea pe frunte, arătau cât de pasionat era acel om de ceea ce făcea. Şi le dădea pe gratis. Am luat şi eu una, nu m-am putut abţine, erau absolut superbe.

 

Lasă un răspuns

