Long time no see

*Acest post este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

Îmi cer mii de scuze pentru faptul că nu am mai scris de o săptămână, dar sunt în mijlocul „măcelului”, a.k.a perioada tezelor.

Dar am revenit cu nişte chestii care m-au scos din rutină (adică am râs isteric) şi cu nişte efecte ale oboselii mentale de care dau dovadă din cauza măcelului. Nu sunt în stare să scriu ceva mai elevat în momentul de faţă.

Astfel, în ordinea apariţiei lor, am văzut în dimineaţa aceasta un camion care era, în acelaşi timp, şi Opel şi Volkswagen. Dap, am o vedere excelentă vă asigur, dar maşina aceea avea „lipite” pe ea ambele sigle, deşi nu făcea parte din nici una dintre cele două categorii.

Urmează, puţin mai jos, ceea ce iniţial a fost o steluţă, dar care a ajuns obiect al imaginaţiei colective (eu, Ioana şi Andreea), cu următoarele precizări:

  • Ţestoasă, veveriţă zburătoare turtită, om răstignit, sau broască râioasă turtită.
  • Satanist răstignit
  • What the f*ck?
  • You don’t say! 

De precizat, schemă efectuată după testul la psihologie.

Apoi o melodie „improvizată” (pentru original vezi „I want your bite” de Chris Crocker, atenţie, conţinut explicit şi dă dependenţă), care sună cam aşa:

I want your bike/ Wanna feel your wheels on my neck/ Wanna taste the force of your smack/ It’s time for a bike.

Şi, nu în ultimul rând, un poster din incinta liceului meu:

Lasă un răspuns

