Pocăinţă

Cum am promis, povestea. Am descris sentimentul pe care mi-l dă imaginea de mai sus. E foarte înşelătoare, vă asigur. Este, de fapt, un detaliu din „Primăvara” de auguste Rodin, o sculptură ce înfăţişeaza un sărut.

Cuvintele mă îneacă. Picioarele se afundă în adâncimea gândirii. Respir sacadat. Unde sunt? Ce fac? De ce sunt aici? Mă pocăiesc, uit de tot, mă iert singură. Dar oare pe cine păcălesc? O viaţă întreagă nu e de-ajuns pentru cât vreau să trăiesc. Mă rog pentru mai mult. Mă înec cu aer, soarele mă ustură, apa mă amărăşte . O viaţă… oare când?

Lasă un răspuns

