Atenţie

Se pare că blogul meu primeşte atenţie. Ghiciţi de la cine? De la un spammer. De vreo trei zile primesc ceva comentarii de genul lkdsfgahsirbskvhbla de la un anumit jhgfzaalhf.com sau ghwpvnjal.com, depinde. Eh, măcar akismetul ăla nu mai e acolo degeaba, ba chiar e în tranşee, se luptă cu armata de spamuri. Să vedem cine va învinge. Între timp, mă simt flatată :>

Şi, să nu vă speriaţi, mi-e lene să scriu chestii serioase, aşa că probabil o să scriu tâmpenii pentru un timp. Dar este foarte posibl ca mâine să scriu un post kilometric  despre nemurirea sufletului. Nu se ştie niciodată.

Aşa, ca de final, vă urez toate cele bune şi vă las un gif care mă face să râd cu lacrimi (tipul ăla era în mijlocul unui atac, dar eu l-am făcut să danseze macarena).

Lasă un răspuns

