Jocurile video

Mă termină psihic.

Am jucat ieri la Andreea Far Cry, un joc video drăgălaş, ce pot zice.

Dacă nu luăm în seamă urletele noastre când se auzea vreun scârţâit, împuşcăturile în toate direcţiile, faptul că am ocolit o insulă întreagă pentru a ajunge la baza mercenarilor (dar nu m-au văzut, hell yeah).

Însă m-a captivat în totalitate. În primul rând grafica este superbă (da, ştiu, voi, cei care mă veţi condamna pentru că joc un joc pentru grafică… dar, hey, sunt artistă, vizualul mă atrage mai mult decât orice). Apoi efectele, sângele din jurul uşilor, apa, peisajele, jocul este absolut extraordinar.

O mică recenzie de pe un site: „Imagine a tropical paradise filled with brightly colored animals, sunsets resting over the horizon, and the sound of a bullet piercing through your chest. Welcome to Far Cry.”

Probabil sunt nebună, dar parcă eram acolo, mă târam cu el la pândă şi mă adăposteam după tufişuri.

Apel la băieţi: aşa te simţi când joci jocuri video?

Btw, Andreea, se pare că sunt şi monştri pe undeva, prin joc:))

3 gânduri despre „Jocurile video

Lasă un răspuns

