În loc de Paşte Fericit

 

Aiureli de azi-nopate. Chiar cred că ar trebui să dorm zuia şi să fac orice altceva nopatea.

E 2 noaptea. Până acum am dormit pe mine. Acum, când lumea se culcă, mă apucă inspiraţia. Voi bate câmpii cu nişte cifre.

1. Regulă. Când mă culc, scaunul trebuie să fie cu spatele la mine şi uşile de la şifonier închise.

2. A trecut juma’ de vacanţă şi încă nu am făcut nici jumătate din lucrurile pe care mi le-am propus.

3. Am chef de petrecere. (Eu? Petrecere? E clar, tre’ să mă culc.)

4. O să mă îngraş.

5. N-am reuşit încă să fac vreo lucrare ca lumea. Poate săptămâna viitoare.

6. Andreea, trebuie să mergem la muzeul cu instrumente de tortură.

7. I want a life.

8. Mi-am luat ochelari de John Lennon.

P.S. A plouat până la urmă, dar nu mi-am luat umbrelă. M-am întors ciuciulete, însă cu lumânarea aprinsă.

Update: E 3 jumate. M-a ţinut un prieten juma’ de oră la telefon şi cu prilejul ăsta mi-am terminat şi cartea. Mulţam’

3 gânduri despre „În loc de Paşte Fericit

Lasă un răspuns

