Vise…

Povestea de joi :>

Ne pierdem viaţa visând…

„Când o să mă fac mare o să mă fac aviatoare, o să am avionul meu personal şi o să zbor cu el unde vreau eu. O să am mulţi bani, o să deschid un magazin de jucării pentru copii săraci. O să am un soţ blond, cu ochii albaştri, mareu la 4 ace…o să fie director de firmă, mama spunea că directorii au mulţi bani. Dar mă va şi iubi. O să îl iubesc şi eu şi vom avea doi copii frumoşi frumoşi. Vom avea o casă mare cu piscină, vom fi fericiţi. O să zburăm cu avionul meu peste mări şi ţări, o să vizităm lumea şi o să ne stabilim în Franţa, pentru a trăi regeşte.”

Infirmiera veni să vadă ce se întâmplă. Bătrânica de la geam a adormit din nou. Măcar acum e liniştită, când e trează povesteşte într-una despre cum va fi ea aviatoare şi va avea un soţ bogat. E cam târziu pentru vise…

Lasă un răspuns

