Spuneam ieri…

…că m-am îndrăgostit de nişte lucrări. Ei bine, a sosit timpu să vă arăt ţi care lucrări şi să îmi spuneţi dacă vă plac. Pe lângă cele patru pe care le-am văzut ieri, o să mai postez câteva lucrări care mi-au intrat la inimioară 🙂

Lupta lui Hercule cu leul din Nemeea –Pieter Paul Rubens

 

 

 

 

 

 

 

 

Lupta lui Hercule cu centaurul Nessus- Luca Giordano

Camille in rochie verde- Claude Monet

Primavara-Auguste Rodin

Astea au fost lucrările care mi-au plăcut la muzeu. Acum urmează celelalte.

Girafa in flacari- Salvador Dali

Silenius beat-Peter Paul Rubens

Auguste Rodin- Friguroasa

Şi ar mai fi multe altele…

Lasă un răspuns

