Vacanţă plină de cultură

În vacanţa asta sunt hotărâtă să mă „îmbăt” cu cultură (cea mai metaforă). Aşa că, am fost la Muzeul de Artă, la galeria europeană şi m-am îndrăgostit de vreo trei picturi.

Am citit „Oscar Wilde si ringul morţii” , acum citesc „Nimic nou pe frontul de vest”, apoi voi citi „Şobolanul”.

De asemenea, am decis să văd câte un film pe zi:

Luni- Grave of the fireflies

Marti şi miercuri-The girl who leapt through time (sunt două părţi)

Joi- Mardock Scramble

Vineri- Sky Crawlers

Weekend, probabil, pauză

Luni- Bleach, Memories of nobody

Marţi- Bleach, The DiamondDust rebellion

Miercuri- Bleach, Fade to black, dacă îl găsesc

Joi- Princes Mononoke

Vineri- My neighbour Totoro

Vreau să fac 100 de schiţe şi o lucrare de expoziţie, să vizitez expoziţia de instrumente de tortură, să văd un film la cinema şi să fotografiez fiecare apus.

Mâine vine povestea şi o surpriză, iar poimâine ultimele două apusuri fotografiate.

P.S. Mi-am schimbat tema, cea nouă este cu No.6, animeul meu de suflet,

Lasă un răspuns

