44

Îmi pare rău pentru întârzierea cu povestea, dar m-am întors cu o poveste ce vă va frânge sufletul. Povestea unui îndrăgostit. Ideea a plecat de la o baterie veche şi o bucată de plastic pe care scria 44, găsite sub un copac în parc. În plus, voi mai scrie un citat care mi-a plăcut mult de tot din „Jurnal din anii ’70” de Liviu Franga.

44. deschide o carte la pagina 44, citeşte, deschide toate cărţile tale la pagina 44 şi citeşte, numără până la 44, adună 44 de flori şi împarte-le în grupuri impare, pune-le în 44 de vaze diferite. De ce 44? Mi-a dat un bileţel, un colţ de pagină, pagina 44, cu ultimul cuvânt doar, „acolo”. Ştiu unde. O aştept acolo. Sub cireşul înflorit. Patruzeci şi patru de albine adună polen. O aştept de 44 de secunde. Bateria ceasului meu vechi s-a oprit. 44, 4+4=8, 8= ∞. O voi aştepta până la infinit.

Şi citatul:

„5 lei timpul    5 lei pasul

5 lei ora           5 lei cerul

5 lei lumina    5 lei ochii

5 lei floarea    5 lei buzele

5 lei mâna       5 lei sufletul

Sufletul?”

 

Un gând despre „44

Lasă un răspuns

