On the U.S. territory

Să începem cu sfârşitul: am avut o zi al naibii de extraordinară şi acum aş vrea să dorm.

Aşa, acum, începutul, am plecat la 8 de acasă, îndreptându-mă spre ce? Spre ambasada Americii. De ce? Pentru că am participat la un concurs de eseuri pe tema toleranţei (asta prin decembrie) şi astăzi trebuiau desemnaţi câştigătorii. Acum vreo săptămână aflasem că suntem doi reprezentanţi ai Lazărului şi asta m-a băgat în ceaţă pentru ceva vreme.

Am ajuns eu la ambasadă la 9, ca să aflu că festivitatea avea să înceapă la 10. Intru, securitatea e aşa de strictă, mai ceva ca la aeroport şi trebuie să îmi las telefonul la intrare. Îl sun repede pe Dan (cred că v-aţi prins că Dan e celălalt reprezentant al Lazărului, şi el probabil la fel de nedumerit ca şi mine, asta pentru că nu aveam nici cea mai vagă idee despre ce va fi vorba).

Vine Dan, se strâng oamenii, începe festivitatea. Vorbesc nişte doamne (una dintre ele ne spune că în acel moment eram pe teritoriul S.U.A), aflu că Dan e 9gagger, depănăm amintiri de pe 9gag, facem nişte mişto de ce nimerim.

Se anunţă primii 27 de concurenţi şi, wow, sunt printre ei. Apoi se anunţă primele 3 locuri. Mă uit plictisită pe pereţi până ce aud „Locul II, Silviana Stinghie” şi sunt şocată. Îmi iau eu premiul (mă mir că mai eram în stare să merg) , mai mâncăm ceva şi plecăm. Avem parte de un epic fail în încercarea de a chiuli (asta pentru că am ajuns la timp la ore), ne ducem fiecare la oile lui (respectiv la orele lui) şi contemplăm la nemurirea sufletului (mai exact dormim cu capul pe bancă).

Acum, minunăţia de premiu, care mi-a umplut sufletul de bucurie:

Lasă un răspuns

