Hellsing

Ştiţi că mă chinui să citesc Dracula de vreo două luni? Şi mă mai şi mândresc cu asta. Ruşine să-mi fie! Eh, bine, asta a fost aşa, ca o introducere (cu toate că ar cam trebui să o termin).

Ştiţi cîte reproduceri după Dracula s-au făcut de când a apărut (cînd, ce mai, a făcut furori şi a stârnit cu siguranţă controverse). Una dintre aceste reproduceri este Hellsing.

Povestea e cam aşa: l-au luat pe Dracula, i-au zis Alucard (adică Dracula citit de la coadă la cap) şi l-au făcut vânător de vampiri. Dar ce credeaţi că e aşa de simplu?Nici pe departe! Dacă îmi amintesc eu bine, Integra l-a descoperit pe Alucard când era copilă şi l-a eliberat din nişte lanţuri care îl ţineau prizonier, iar Alucard a trebuit să îi asculte ordinele pentru restul timpului în care ea va trăi.

Pe lângă faptul că grafica, povestea, culorile, efectele şi bătăile sunt extraărdinare,  Hellsing mai are şi nişte personaje badass:

Alucard e al naibii de sexy.

Integra este Sir Integra Wingates Hellsing şi e atăt de dură încât îl ţine pe Alucard în frîu.

Nu sunt eu fană a tipelor cu fuste scurte şi sânii mari, dar trebuie să admitem că şi Victoria  este destul de tare.

Şi să nu uităm de Incognito :>

AMV, ca să vă convingeţi:) Dacă sunteţi slabi de inimă, vă invit să urmăriţi în continuare;)

Lasă un răspuns

