Leapşa cu cărţi

Ştiu că lepşele trebuie primite, dar am chef de una chiar acum 🙂 Va fi una cu cărţi, simply becausa voiam de ceva timp să scriu despre cărţî.

Ce autor apare mai des în bibliotecă?

Mircea Eliade

Din ce carte ai mai multe exemplare?

Din nici una:D

De ce personaj de ficţiune ai fost îndrăgostit în secret?

Heathcliff, Dorian Gray şi fe Finn din „Magazinul magic de jucării” (pentru că avea părul portocaliu).

Ce carte ai citit cel mai des?

Cu ruşine spun că nu am răbdarea să citesc cărţile nici de două ori, decât dacă îmi plac la nebunie.

Care era cartea ta preferată la 10 ani?

Prinţ şi cerşetor.

Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?

Piercing de Ryu Murakami. O carte cu un tip frustrat care simţea nevoia să omoare pe cineva fără motiv.

Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?

Oscilez între Portretul lui Dorian Gray şi Numele Trandafirului.

Ce carte ţi-ar plăcea să vezi ecranizată?

Ecranizările mă cam dezamăgesc, deci nici una.

Descrie visul cel mai straniu în care să fie inclus un scriitor, o carte sau un personaj literar?

Am avut unul inspirat din Dracula (partea cu Lucy) cu nişte sirene care mănâncă oameni.

Care este cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?

Sunt încă adolescentă 😀

Care e cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?

Am încercat să citesc În căutarea timpului pierdut de Marcel Proust, dar m-am lăsat păgubaşă.

Preferi autorii francezi sau ruşi?

Ruşi (Nabokov:>)

Shakespeare, Milton sau Chaucer?

Shakespeare

Ce te deranjează cel mai mult în activitatea de a citi?

Faptul că nu am destulă răbdare.

Care este romanul tău favorit?

Până acum, Portretul lui Dorian Gray.

Povestiri scurte, schiţe?

Povestiri scurte, de genul celor de Oscar Wilde.

Non- ficţiune?

Arte plastice şi, ocazional, psihologie.

Ce scriitor este supraevaluat?

Stephenie Meyer. Ba dum tss.

Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?

Oscar Wilde şi crimele la lumina lumânării, Semne Bune, Regina de gheaţă sau ceva de Martin Page.

Şi acum…ce citeşti?

Dracula (de plăcere), Moromeţii (să nu mă omoare dirigu’) şi Calendaru meu (autobiografie a lui Radu Gyr, pentru un proiect).

Şi acum, o să îi chinui pe Andreea, Victor, Maria,  Deea şi Alina. Să vă văd :>

Un gând despre „Leapşa cu cărţi

  1. Pingback: Ce mai citim? « mariaspune

Lasă un răspuns

