Anime

Postul despre sporturi extreme mai are de aşteptat până mâine. Meanwhile, vom vorbi despre anime.

Cum, nu ştiţi ce sunt alea? Staţi să vă luminez. Anime sunt desenele animate japoneze. Nu, nu sunt doar pentru copii, ci sunt adevărate poveşti de viaţă.

Au teme variate, ba chiar există o listă cu peste 20 de genuri, de la romance, la fantstic, acţiune, roboţi, aventuri, horror, pentru fete, pentru băieţi, teme mai elaborate pentru adolescenţi şi chiar adulţi.

Grafica este un element foarte important şi chiar definitor pentru un anime, este unul din criteriile după are i se stableşte popularitatea.

Acum, că v-am pus în temă, să vă spun povestea întâlnirii mele cu anime-urile. Păi, aveam vreo 9 anişori şi eram o băieţoaică şi jumătate. O prietenă mi-a zis despre un program TV cu desene animate „chinezeşti” cu bătăi. Şi cum eu eram înnebunită după bătăi, am început să mă uit. Şi m-am uitat, şi m-am uitat, şi am descoperit că nu sunt numai cu bătăi, ci că sunt un univers plin de noutăţi şi de lucruri interesante. Şi acum, la cei aproape 17 anişori ai mei, a ajuns să fi văzut peste 100 de serii.

Şi aşa, ca de final, o listă cu câteva dintre anime-urile care au lăsat o impresie foarte puternică asupra mea.

 Fullmetal Alchemist

Yu Yu Hakusho

 Nana

 No.6

 Ayashi no Ceres

 Inuyasha

 Durarara!

 Trinity Blood

 Full Metal Panic

Nu îmi place Naruto şi despre Bleach mai mult ca sigur o să scrie Andreea.

14 gânduri despre „Anime

  1. Sunt mare fan de Go – și mi-a plăcut foarte mult Hikaru No Go (no action packed anime, but…).
    Și de asemenea, recomand Wolf’s Rain, dar cred că deja joc la pitici cu recomandările mele.

    • Am auzit de ambele, imi place mult grafica, dar nu am avut inca timp sa le vad pe nici unul. Multumesc pentru comentariu si pentru recomandari 🙂

      • Asta cam asa e ! Cred ca o sa imbatranesc alaturi de Naruto!
        Dar iti zic, povestea e foarte tare, lasand la o parte mediatizarea si toate astea, ideea e super buna !
        Eu zic ca merita !

        PS: Nu ai pentru ce !

    • Citesc si manga, dar cele dupa care au fost facute anime-uri sunt in general foarte lungi si nu am rabdare. Am citit doar doua manga lungi, Angel Sanctuary (care are 120 de capitole si e o poveste extraordinara) si Ayashi no Ceres (80 de capitole si poveste incalcita), in rest am citit sute de manga de la one-shot pana la vreo 30 de capitole 😀
      Multumesc de linukri! Eu sunt adepta a mangafox, dar de celelalte doua chiar nu stiam:)

      • Atunci pot sa iti recomand 2 regizori, fiecare cu o filmografie superba, Mamoru Oshii si Hayao Miyazaki, in special lung metraje.

      • Mersi, imi plac mult:) Acum cand am dat un search pe google am observat ca aveam de ceva timp in prgram sa vad cateva din filmele lor:> Doar ca le stiam dupa nume, nu dupa regizori.

Lasă un răspuns

