Întâlniri

Întâlniri cu oameni, întâlniri cu lucruri, întâlniri cu locuri.

Weekendul acesta m-am întâlnit cu un vechi prieten, prieten care m-a acompaniat în primii ani de viaţă, când mă „bălăceam în gârlă”, în primii ani de grădiniţă, când am citit „Cei trei muschetari”, cel care mi-a indus neintenţionat fobia de fulgere (care, ce-i drept, a trecut când am mai crescut), a fost cu mine când mi-am rupt degetul încercând să văd dacă vine furtuna şi când mi-am făcut şuviţe albastre.

Vă întrebaţi cine e? Câmpulung Muscel, oraşul natal al mamei şi oraşul în care mi-am petrecut eu aproape jumătate de viaţă.

Aici pot să mă plimb prin oraş fără frica de a-mi fi uitat abonamentul RATB sau cartela de metrou acasă, aici cerul e mai albastru ca oriunde, aici sunt 20 de grade în casă în miez de vară, aici s-a adeverit iubirea mea de-o vară. Tot aici am sărit gardul la 12 noaptea ca să mă văd cu el măcar pentru cinci minute. Aici sunt o altă persoană, mă metamorfozez.

Mai jos: Câmpulungul primăvara, vara, toamna şi iarna.

Lasă un răspuns

