Capsula timpului..cu întârziere

O zi din viaţa mea:

Mă trezesc, mereu la 8 şi mă lălăi prin pat până la 9.

Calculator. 9Gag. Scroll, scroll, scroll, posturi de ieri. Mutăm.

Tumblr. Scroll, scroll, reblog, mîţă, scroll chestie drăgălaşă, scroll, yaoi, reblog, mă dor ochii, mutăm.

Blog, statistici, check la cei din blogroll, eventual un post nou.

Manga, 9GAG, muzică, 9GAG, 9GAG, Tumblr, nişte episoade din vreun anime, vremea (probabil), Tumblr, 9GAG.

Ultimele 10 minute: duş, înbrăcat, mîncat, teme, plecat.

Ajung la şcoală pe ultima sută.

Dorm, mai o notă, mai un test, mai o glumă (buna, proastă).

Acasă, reiau ritualul de la început, duş, nişte citit, mai o schiţă, mai TV (mă chinui la Dracula de 2 luni, da’ nu mă lasă Ion şi Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război), somn.

Repeat.

P.S

Marţea şi joia, pe lângă şcoală, fac şi desen.

Lunea, miercurea şi vinerea, mă uit la Torchwood.

Şi blogging în weekend.

Atât.

 

 

3 gânduri despre „Capsula timpului..cu întârziere

    • Ei bine, viata de liceu e frumoasa si in ziua de azi, asta daca stii cum sa te dezlipesti de calculator (ceea ce, sa recunoastem, necesita o vointa colosala, iar cum eu sunt o lenesa, e si mai rau).

Lasă un răspuns

