Chestii simple

Am obiceiul să mă complic şi să încep să filozofez. Azi nu se va întâmpla asta. Sincer, m-am plctisit de complicatii, aşa că voi fi scurtă şi la obiect.

Mă tot uit în jur şi văd fete care sunt îmbrăcate cu haine multicolore, băieţi cu ugg-uri (no, really, am văzut deja o grămadă) femei trecute de a doua tinereţe, machiate cu albastru strident; aud lucruri de genul ” Tre’ să-mi iau Iphone, că blackberryul meu are deja un an” sau „Mi-am luat bluza aia de la firma nuştiucare şi a fost doar două milioane, îţi vine să crezi?” „De ce n-aş purat tocuri de 15 dacă Lady Gaga poartă?” „De ce să nu fumez, că oricum toţi fumează?”

Şi stau şi mă întreb „De ce nu simplu?” De ce facem totul să fie aşa de complicat când, de fapt, e aşa de simplu? Am ajuns să fiu obosită, extenuată psihic şi cred că e prea devreme. Şi nu sunt singura. Ba chiar la mine încă e o stare ce dă spre indiferenţă (acută, chiar). Cred că am nevoie de somn…

P.S. Poza se cheamă „Lies” şi o găsiţi aici.

3 gânduri despre „Chestii simple

  1. Știi cum văd eu problema? Da, ai dreptate, snobismul a ajuns undeva la loc de cinste azi, dar problema e că ne lăsăm influențați. Uităm să gîndim pentru noi înșine. Și uneori devenim egoiști în snobismul acesta. Astfel, mergem după turma care zice „dacă nu ești feșăn nu ești popular” sau „dacă nu ai obiectul x ești nimeni”. Iar singurii care au de pierdut, din păcate suntem tot noi înșine.

    • Mersi de comentariu 🙂
      Ai perfecta dreptate, si sunt de parare ca media are o vina foarte mare, ne influenteaza gandirea. Dupa mine, uneori trebuie sa mai luam si o pauza de la tot ce se intampla in lumea mondena si sa fim noi insine.

      • Motiv pentru care eu am renunțat să mă mai uit la TV și încerc să îmi filtrez singur informațiile.

        🙂 nu ai pentru ce. Și tu mi-ai adus un zîmbet cînd ai comentat la mine.

Lasă un răspuns

