Telefon a la 2020

Scuzati-mi lipsa de diacritice, dar momentan nu am acces la un computer cu pachetul de limba romana instalat.

Suntem in anul 2020, sunt in biroul meu comfortabil de sub pamant (la suprafata e mult prea cald si mult prea multa poluare si nu mai poti respira decat gaze de esapament), tocmai mi-am cumparat un computer holografic, produs de compania Asian (cunoscuta pentru ca poate face orice)  are interfata Windows XL, cu memorie infinita si cu internet everythingless cu o viteza de excesicv de multi  mbps.

Este de asemenea foarte elegant si compact, are forma unui cub cu laturile de 2 cm patrati, cu un butonas pe care apesi si apare un computer in toata regula, imponderabli, putin transparent, ce-i derpt, dar destul de practic.

Permiteti-mi sa va prezint situatia de fata a planetei, pentru a intelege mai bine cu ce ne confruntam. Mi-am deschis acum cinci ani o firma care produce fructe si legume reale, si le-am „luat fata” celor care produc conserve, sunt singurul producator de pe planeta, care nu produce hrana chimica.  Marile sunt din petrol, sau, mai bine zis, sunt acoperite de o pelicila de petrol(macar mai avem, ce pot spune) , aerul e toxic, viata e puternic sustinuta de tehnologie.

Asa, sa ne intoarcem la tehmnologie; ma simt nevoita sa va prezint ultimul si cel mai faimos telefon aparut pe piata, si anume, Asian Pie Iinfinity, are grosimea unei foi de hartie, este din aluminiu, este indestructibil, este configurat cu o interfata telepatica si are ecran cu mindscreen.

Cat despre capacitatile sale, este conectat la reteaua de internet everythingless, cea mai practica retea a momentului, are o memorie pe jumatate fata de cea a computerului despre care am vorbit mai sus, poti downloada orice, are acces la orice retea sociala si antisociala, nu are nici un buton, dar poate avea buton pentru orice. Si va asigur ca daca munciti in jur de trei ani, il veti putea cumpara cu usurinta, dar mai bine nu va faceti sperante, in trei ani vor mai aparea vreo douazeci de telefoane mai bune.

Cam aici se sfarseste transmisiunea mea din viitor, sper ca il asteptati cu nerabdare (sau mai bine nu) si va doresc o zi placuta in continuare.

Dar inainte de a incheia transmisiunea, permiteti-mi sa va prezint o fotografie cu Asian Pie Infinity:

 

 

2 gânduri despre „Telefon a la 2020

Lasă un răspuns

